Sharks 2012= Crazy ass honeybadger!!


Grabbar titta på hela klippet!

Detta kommer vara vi nästa säsong!!

Kan detta djur äta o spöa allt, så kan verkligen vi!

Nu är det dags att ta tag i oss själva, och börja jobba hårt inför säsongen som kommer!!

För 0-6 smakar fortfarande skit i min mun iaf!!!!




Hoppas ni förstår min pöäng med detta klipp!

För jag lovar er att våra motståndare ligger inte och slöar.

Vi kommer inte få någonting gratis av de heller!!

Till som INTE har tagit tag i er pre-season traning, dags att börja nu!!!

Kom ihåg att allt som händer i vårt lag handlar om kärlek och respekt!

HIT HARD!

# 24

Kommentarer
Postat av: "No-nuts"

En beskrivning av vikingarnas bärsäker som jag gillade och tänkte att du ville se: I stridens början uppträdde de som ovanligt duktiga, kallsinniga kämpar, men i närkamp så föll de in i den välkända bärsärkagången. Då tjöt de som vilddjur, troligen för att skrämma upp fienden och egga upp sina stridskamrater och sig själva, för att sedan komma in i raseriutbrott. En bärsärk i strid sades inte bry sig om eventuella skador, och slogs därför tills fienden, eller de själva, dog.

Nästa säsong kommer vi vara "The crazy nastyass berserker honey badgers". Hit hard!

2011-10-10 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0