Steppa up nu killar!

Steppa up nu killar!

 

 

Det jag såg igår, kommer inte att hålla under säsongen, bara så ni vet.

 

Dags att sluta att vara snälla mot varandra på träningarna.

 

Vi måste blocka, tackla, springa, passa och fånga bättre.

 

Om ovan stående, skall förbättras, så måste VI vara fokuserade och INTE stå och prata en massa strunt när t.ex har fys!!!

 

Det är en attityd sport vi håller på med, den attityden vi visar upp på träning nu är: ursäkta att jag finns till! Om du är snäll mot mig, så kan ni få saft och bullar efteråt!!


VISA COACHERNA ATT NI VILL SPELA!!!

 

Jag vet att det finns en mean streak  i detta lag!!

 

Hoppas ni killar tar åt er av detta och visar imorgon på träningen att mean streaken finns!!

 

Kom ihåg, allt i vårt lag handlar om kärlek och respekt!!

 

HIT HARD

 

#24


Kommentarer
Postat av: Frederik

Vem delar ut saft och bullar? Jag vill haaaa!

2011-05-11 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0