Sharks vs bulldogs part 2!

 

Sharks vs bulldogs part 2!

 

På söndag smäller det igen, bulldogs kommer på besök.

 

Vi hade ett riktigt grymt krig uppe i berga sist. Ska bli grymt kul att få kriga emot dem igen.

 

Denna gång har båda lagen fler matcher under bältet, vi tog vår första seger i söndags. De har dock en förlust från deras senaste match. ( De kommer vara grymt taggade när de kommer.)

 

Detta är ett lag, som jag har en väldig respekt för, de spelar hårt, GNÄLLER INTE men framför allt spelar de fair.

 

Coach Gustavsson har bra manskap i år!

 

Tycker dock de ändringar som Coach J.P har gjort är mkt bra, de börjar verkligen att klicka för oss!

 

Tror ja på vinst?? Det gör jag alltid (Det måste man göra) kommer det bli tufft?? Hell yeah, det kommer bli krig igen!!

 

Kom o titta på söndag kl 15.00!!

 

För efter denna match, är det sommaruppehåll.

 

Sen drar vi igång i aug igen!

 

Sist vill jag tacka ”no nuts” för han tog reda på mangas vad för något!!

 

Tusen tack för det!

 

Ja lovar att vi alla skall spela mangans på söndag….. eller inte!!

 

Kom ihåg allt som händer i vårt lag, handlar om kärlek och respekt!

 

HIT HARD!

 

#24


Kommentarer
Postat av: Niklas Ringgren

Tjena! Börjar tröttna på dina pikar om att vissa lag gnäller. Min uppfattning om matchen vi spelade går inte ihop med din. Tycker det skall låtas lite på planen. Matchen mot er var i mina ögon riktigt fair , inget stack ut på något sätt. Att spelare vid vissa tillfällen ropar ut t ex hoolding eller om man blir utsatt för passningsstörning är inte gnäll, det är en vädjan till domaren. Gnäller är där emot vad du gör efter matchen genom att racka ner på motståndarna. Börjar lukta dålig förlorare. Som du skrev, den som bjuder upp får vara beredd på att dansa, välkomna på dans i Nyköping.../#88

2011-06-09 @ 13:32:45
Postat av: Niklas Ringgren

Förövrigt gillar jag din blogg där du verkligen peppar ditt LSD, fortsätt så. #88

2011-06-09 @ 13:50:21
Postat av: Niklas Ringgren

I bland blir det roligt med rättstavningsprogram. Kan ju nästan tro att man tagit LSD när man ser mitt förra inlägg. För övrigt , knark är bajs.#88

2011-06-09 @ 13:53:21
Postat av: Niklas Ringgren

Tråkigt, blev ingen dans!!!

2011-08-22 @ 11:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0