Sharkslistan!!

 

Nu börjar det närma sig jul.

 

Då tänkte jag släppa årets alternativa Sharkslista.

 

Denna lista är gjord med glimten i ögat. ( Så ingen behöver ta åt sig personligt).

 

Nu börjar vi:

 

ÅRETS PARKERING:

Grattis ”Bosse”, den är din. (lyckas man parkera i uppförsbacke o inte dra åt handbromsen, då förtjänar man att komma på listan).

 

Årets FACEBOOKS PROVOKATÖR:

Finns bara en i vårt lag som kan framkalla alla sorts känslor på facebook!

Grattis ”Fred”!

 

ÅRETS COMEBACK:

Den går helt klart till dig ”Lingen”. Efter 6 långa år utan dig på planen, har du äntligen hittat hem!!!

 

ÅRETS REAKTION PÅ ETT BLOGG INLÄGG:

Hahahaha, säger grattis till alla de människor som kommenterade mitt inlägg efter vår match emot Nyköping. Tycker det är underbart att folk kan bli så sura o skriva en massa strunt och INTE underteckna det med namn!

 

ÅRETS COACH:

Den går till Coach How. Det är en ÄRA att spela  för dig!!!

 

ÅRTES FANS:

Denna utmärkelse går till två tjejer (The Joker och Betty Boop), som har gjort all och lite till för att stötta Sharks. Tack tjejer för ert tunga stöd!!

 

ÅRETS GAPHALS:

Går till dig Tingvall!! ” AAAAAAAAAAAA, TACKLA DE LÅGT OCH HÅRT”!!

 

ÅRETS L.B MED NOLL KOLL:

Den går helt klart till mig!!! Fy fan, vad svårt det var att spela L.B, men samtidigt väldigt roligt!

 

ÅRETS SHARK:

Går till dig ”Fred”.  Pics  t.d`s , vinnarskalle och ett grymt stöd på plan och utanför! Nuff said!

 

Ja mina vänner detta var listan för i år.

 

Vill tacka alla som ställer upp och stöttar Sharks!

 

Till mina bröder i laget vill jag bara säga: Vi hade en otroligt tung säsong, vi gick igenom den och överlevde som lag. Nu blickar vi framåt!  Det kommer vara en ära att leda er ut på planen i år!!!

 

 

Nu tar vi lite julledigt, och vi ses efter nyår.

 

En riktigt God Jul och Gott Nytt År vill jag önska alla min familj, vänner o läsare!

 

Kom ihåg allt som händer vårt lag handlar om kärlek och respekt.

 

HIT HARD!

 

# 24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0