Tingvall, allt ditt fel 24/7!!!

 

Sorry alla mina blogg fans! Vet att det var längesen jag skrev något. Men nu är eran väntan över.

 

Detta inlägg kommer endast att handla om galen Svenne a.k.a Sweet money maker a.k.a jag är född arg på världen a.k.a Tingvall.

Tingvall kom till laget för några årsedan, redan tidigt stod det klart att denna kille visste vad han snackade om. Han blev snabbt, våran number 1 linebacker och ledare.

 

Tingvall har spelat i många olika klubbar i Sverige som tex: Borås, Sundsvall och Solna (Har jag glömt någon klubb, så ber jag om ursäkt för det.) men det inte förens han kom till oss han hittade sin riktiga plats som spelare (inte dock som människa, för denna man har något allvarligt fel! )

 

Nu e det så att Tingvall har fått sitt drömjobb och kommer inte vara med på träningar och matcher. Det tycker jag är jättetråkigt, för jag kommer att sakna att ha dig på träningar. Bättre lagkompis och människa får man leta efter.

 

En sak ska du veta Tingvall, Du kommer alltid vara en bror, lagkompis och min lagkapten. Ja kommer att sakna dina sjuka träningar, dina underbara hetsutbrott på oss alla när vi inte ta i, att våra ledarstilar och kärleken för denna sport gick hand i hand, men mest av allt kommer jag att sakna våra samtal i din feta bil på väg till träningen (Alltid hade han Iron Maiden på, Är övertygad att han inte fick lyssna på dem för frugan).

 

Önskar dig all lycka med jobbet, hoppas dock att få se ditt fula nylle nere på någon match, Må bäst! Tingvall, allt ditt fel 24/7!!! AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!

 

 

 

Kom ihåg att allt i vårat lag handlar om kärlek och respekt.

 

HIT HARD!

 

#24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0